مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در 193 شعبه اخذ رأی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رئيس ستاد انتخابات استان يزد در نشست ستاد انتخابات شهرستان بافق با تأکید به امانت داری در رأی مردم گفت: در برگزاری مرحله دوم انتخابات با رعایت کامل قانون و بی طرفی همواره امانت دار مردم باشیم تا انتخابات با صحت وسلامت انجام شود.

محمدعلی طالبی افزود: بر اساس شاخص‌های ارزيابی وزارت كشور، استان يزد در مجموع برگزاری انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی، جزء استان‌های برتر محسوب شد که اين نشان‌دهنده دقت و رعايت كامل مقررات است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان باید با همكاری عوامل اجرايی، نظارت و بازرسی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در سايه تعامل و همدلی همگان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باشيم.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار به اهميت و حساسيت در برگزاری اين مرحله از انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم و مشاركت در انتخابات همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت است كه باید با رعايت مقررات و همراهی مسئولین و مردم انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار شود.

طالبی با بیان اینکه  122 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه مهریز،بافق،بهاباد،خاتم و ابرکوه هستند افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 193 شعبه اخذ رأی، کار اخذ رأی را انجام خواهند داد.

رئيس ستاد انتخابات استان يزد در خصوص تخلفات فضای مجازی و رسیدگی به آن گفت: فعالیت تبلیغاتی که در فضای مجازی اتفاق میافتد با کاستی هایی از لحاظ قانونی مواجه است که باید از طریق دستگاه های نظارت شورای پیشگیری جرائم و هماهنگی دستگاه های مسئول و دستگاه های نظارتی، پیگیری تا  انتخابات مرحله دوم به خوبی طی شود.

وی تصریح کرد: موضوع تخلفات فضای مجازی و رسیدگی به آن، به یک تدبیر در سطح ملی نیازمند است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار