سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پاسارگارد نماینده قم در مسابقات هندبال

رضایی دبیر هیأت هندبال استان قم گفت: تیم دختران پاسارگاد به عنوان نماینده قم در مسابقات هندبال دختران رده سنی نونهالان کشور به میدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پاسارگاد با ترکیبی از بازیکنان توانمند، مستعد و آینده‌دار هندبال بانوان قم امسال در رده سنی نونهالان نماینده قم در مسابقات هندبال دختران رده سنی نونهالان کشور خواهد بود و از قضا از تیم‌های رقیب خود در این مرحله میزبانی خواهد کرد.

دبیر هیأت هندبال استان قم بیان کرد: میزبانی دیدارهای منطقه دو هندبال رده سنی نونهالان دختر کشور اردیبهشت‌ماه به میزبانی هیأت هندبال قم و تیم هندبال دختران پاسارگاد برگزار خواهد شد و این تیم با آمادگی بالا به مصاف حریفان می‌رود.

وی افزود: برگزاری پیکارهای هندبال دختران رده سنی نونهالان منطقه دو کشور روزهای چهاردهم تا هفدهم اردیبهشت‌ماه در قم صورت می‌گیرد و تیم‌های این منطقه فرصت داشتند تا آمادگی نهایی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کنند.

رضایی عنوان کرد: از جمله شرایط فدراسیون برای برگزاری این دوره از مسابقات، عضویت 16 بازیکن در هر یک از تیم‌های شرکت کننده است، و میزبان به هر تیم اجازه همراهی سه نفر به عنوان سرپرست و دو مربی را می‌دهد و مربیان تیم‌ها باید از کارت مربیگری معتبر برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: پنج تیم در این منطقه حضور دارند و بازی‌های خود را برای کسب مقام نخست به شکل دوره‌ای در سالن نرگس قم انجام خواهند داد.

در پایان خاطر نشان کرد: دختران هندبالیست تیم پاسارگاد قم باید با رقبای خود از تهران، گیلان، قزوین و البرز به رقابت بپردازند تا یکی از دو تیم برتر این منطقه برای حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال دختران نونهال ایران باشند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.