تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم با کسب برتری برابر تمام حریفان حاضر در مرحله مقدماتی به مرحله نیمه پایانی رقابت‌های کشوری هندبال ساحلی راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم نخستین‌بار در هندبال بانوان قم به نمایندگی از این استان راهی رقابت‌های رشته ساحلی هندبال شده و تلاش می‌کند در ادامه موفقیت‌های کسب شده خود در این رشته نیز برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کند

این تیم با مربیگری احمدی‌نیا به عنوان یکی از مربیان موفق هندبال قم و تیم ملی کشورمان در رقابت‌های چند سال اخیر باشگاه‌ها و قهرمانی کشور موفقیت‌های متعددی کسب کرده و اکنون نیز با هدایت وی در مسابقات کشوری هندبال ساحلی در اصفهان به مرحله نهایی رسیده است.

تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان نماینده استان قم در این رقابت‌ها در گروه نخست مرحله مقدماتی با تیم‌های بانوان دانشگاه آزاد شهرکرد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و باران اصفهان هم‌گروه شد و در حالی که بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید با کسب سه پیروزی متوالی برابر حریفان خود به عنوان صدرنشین صعود کرد.

در گروه دوم مرحله نخست این رقابت‌ها نیز تیم‌های هندبال ساحلی هیأت اصفهان، هیأت هندبال بوشهر، هیأت هندبال همدان و شهدای محمودآباد مازندران به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا دو تیم نیز از این گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورند.

احمدی‌نیا مربی تیم ملی هندبال کشورمان و سرمربی تیم بانوان هدف‌پویان جوان قم برای این بازی‌ها از فاطمه خلیلی‌به‌فر، فاطمه مریدی، مرضیه افشاری، هانیه خسروی، الناز قاسمی، فاطمه راد صفت، فاطمه رجبی، نوریه عباسی، رعنا سامانی و منیره دارابی استفاده می‌کند و مهدیه کرمانی مدیر این تیم است.

دختران هندبالیست تیم هدف‌پویان جوان قم در سومین بازی برای گرفتن صدر جدول رده‌بندی به مصاف تیم باران اصفهان رفتند و در حالی که نیمه نخست را 11 بر سه برده بود در نیمه دوم نیز 11 بر هفت به برتری رسید تا در مجموع 22 بر 10 حریف خود را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند و برای راهیابی به فینال حریف بوشهر شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار