سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری از 20 پایگاه مقاومت بسیج در اردبیل

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ پاسدار شکر عبدی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در اردبیل اظهار داشت: حوزه بسیج شهرستان اردبیل ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد را تشکیل داده و برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت این روز از طرف بسیج شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و بسیجیان اردبیلی در این روز بزرگ برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالتی بس خطیر است، بیان کرد: تمامی برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر حول محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را بعد از گذشت چندین سال از دوران دفاع مقدس همچنان در جامعه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل افزود: اعتبارات لازم برای احداث پایگاه مقاومت بسیج در اردبیل اختصاص داده شده است و به مناسبت فرا رسیدن روز آزادسازی خرمشهر شاهد بهره‌برداری 20 پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان اردبیل خواهیم بود.

عبدی گفت: برنامه‌های فرهنگی مختلفی توسط بسیج شهرستان اردبیل برای این روز تدارک دیده شده است که تلاش می‌کنیم تمامی این برنامه‌ها به شکل مناسب و مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، پایگاه ، مقاومت ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.