فرماندار اردبیل گفت: ۹ هزار عوامل اجرایی، هیئت‌های بازرسی با نمایندگان بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل حضور خواهند یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی افزود: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی 9 هزار نفر عوامل اجرایی حضور خواهند داشت و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در حوزه انتخابی اردبیل، نیر، نمین و سرعین انجام شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دور دوم مجلس دهم 478 صندوق اخذ آرا در اردبیل توزیع می‌شود، افزود: تمام برنامه‌های اساسی برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه حواشی انتخاباتی انجام شده است و انتظار می‌رود در دهم اردیبهشت ماه شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه تاریخی دیگری باشیم.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین دو نامزد باهم به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: این نامزدها می‌توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه دوم اردیبهشت‌ماه تبلیغات قانونی خود را به مدت 7 روز انجام دهند و از هرگونه تبلیغات غیرقانونی نیز خودداری کنند.

زنجانی با بیان اینکه مکان‌های سخنرانی و تبلیغ نامزدهای انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند در زمان و ساعات مقرر شده نسبت به تبلیغات قانونی خود اقدام کنند.

وی افزود: سن مشخص شده برای رای‌دهندگان انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی 18 سال تمام بوده و افرادی که در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ای مشخص رای داده‌اند می‌توانند در همان حوزه رای بدهند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.