سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان میزبان مرحله منطقه‌ای سی و یکمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی مرحله منطقه‌ای سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقات طی روزهای دوازدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

وحید صدوقی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسفند ماه سال گذشته مقرر شد دانشگاه کاشان به عنوان میزبان دانشگاه‌های مناطق 4 و 6 کشور برای برگزاری مرحله منطقه‌ای سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان معرفی شود.

وی با اشاره برگزاری این مرحله از مسابقات در رشته‌های تلاوت ترتیل، تحقیق و حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم گفت: بیش از 120 دانشجو در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به‌گفته‌وی،فیلم‌های تلاوت بیش از 200 شرکت کننده در رشته های ترتیل و تحقیق از 31 دانشگاه و موسسه آموزشی به دبیرخانه مسابقات رسیده است که پس از ارزیابی اولیه 40 نفراز این افراد برای حضور در مرحله منطقه‌ای دعوت می‌شوند.

دبیر اجرایی مرحله منطقه‌ای سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان،حضور  
منتخبی از داوران شهرستان کاشان و داوران بین المللی به‌عنوان تیم داوری مسابقات را یادآورشد و گفت: نتایج آزمون کتبی رشته‌های حفظ توسط اداره پشتیبانی از فعالیتهای دینی و قرآنی وزارت علوم بررسی و در نهایت 80  نفر از افرادی که حائز نمرات برتر شدندبرای حضور در مرحله منطقه‌ای دعوت خواهند شد.

صدوقی در پایان تصریح کرد:منطقه چهار و 6 شامل استان‌های اصفهان،  قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان، و یزد است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، قرآن ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.