سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

جمهوری اسلامی ایران ، ایمن ترین و آرام ترین کشور منطقه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : با تلاش و هوشیاری نیروهای مسلح ، جمهوری اسلامی ایران امن ترین و آرام ترین کشور منطقه است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف ابادی در صبحگاه مشترک و مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت روز ارتش و در قرارگاه پدافند هوایی آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) اراک برگزار شد، امنیت و آرامش موجود در کشور را ناشی از تلاش و هوشیاری نیروهای مسلح عنوان کرد.
امام جمعه اراک گفت: خوشبختانه هر روز شاهد اقدامات و دستاوردهای جدید در عرصه های دفاعی برای تامین تجهییزات دفاعی هستیم که این نشان دهنده ی هوشیاری مضاعف ، زکاوت و تلاش بی وقفه ی ارتش ، سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج است.
وی، ولایت فقیه را ستون فقرات و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان كرد و گفت: پشتیبانی و حمایت از رهبر معظم انقلاب و پیروی از منویات ایشان رمز حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، كه آحاد جامعه به خصوص نیروهای مسلح باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جای دنیا شناخته شده است و ملت همیشه در صحنه ایران باید برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.
وی آل سعود و رژیم اشغالگر اسرائیل را مهمترین عوامل تفرقه در منطقه عنوان كرد و گفت: نیروهای مسلح به خصوص مرزبانان جمهوری اسلامی ایران باید همواره برای مقابله با تجاوزها و زیاده خواهی های زورگویان منطقه هوشیار و آماده باشند.
امیر عزیز سلطانی ، فرمانده ارشد ارتش در استان مرکزی هم در این مراسم گفت: دلاور مردان ارتش با ارتقای توان و آمادگی دفاعی ، امروز ضمن تامین صلح و امنیت و آرامش در کشور، منطقه و دنیا، دفاع از مظلومین جهان را هم در دستور کار خود قرار داده است.
او همچنین فرا حزبی و فراجناحی و عدم وابستگی سیاسی ارتشیان را از جمله ویژگی های بارز ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد.
در پایان این مراسم یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارك امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
29 فروردین ماه از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.
انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، دری ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.