نماینده ولی فقیه در استان گفت: اخلاق مداری و الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) مهمترین ویژگی مدیران جوامع اسلامی است.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: اخلاق مداری اساس سلامت فردی و اجتماعی است و موفقیت مدیر اخلاق مدار در پیشبرد ماموریت ها و وظایف محوله بیشتر است.
امام جمعه اراک افزود: مدیران در خط مقدم عملیاتی ساختن خواسته های مقام معظم رهبری به خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند که باید این راهبردهای مهم و حیاتی را ابتدا از وی به مدیران توصیه کرد ، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی، کسب تقوا و حضور گسترده در محافل مذهبی را در دستور کار خود قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: آبادانی میهن اسلامی راه طولانی و سختی را می طلبد و مدیران و مسئولان ارشد باید با ایمان، تعهد و نشاط در صحنه باشند و با حرکتهای جهادی، مصالح کشور را پیش ببرند.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان اجرایی در برابر مردم مسوول هستند و باید برای تامین معاش زندگی مردم برنامه ریزی های بلند مدت و کاربردی بیندیشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ضمن تشریح زندگی و دوران خلافت حضرت علی(ع) گفت: سیاست و مدیریت از دیدگاه آن امام همام احقاق حقوق مردم و خدمتگذاری بی منت است که مسئولان و مدیران جامعه اسلامی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از سیره علوی به ویژه مفاهیم نهج البلاغه است، بیان کرد: امیرمؤمنان در دوران عمر با برکت خود همواره در راه حق گام برداشتند و در همه دوران حکومت خود در جامعه اسلامی عدالت واقعی را تحقق بخشیدند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.