بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح گفت : امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون جانفشانی و ایثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سردار علی حمید نیا بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ساوه  گفت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی های دلیرمردان و شیر زنانی است که تا پای جان در راه پاسداری از ارزش های ناب اسلامی ایستادگی کردند.
سردار علی حمید نیا ادامه داد: قدرت بازدارندگی و اقتدار ایران اسلامی در سایه تجربه های ناب مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمده و بیگانگان و بدخواهان نظام جرات دست درازی به این آب و خاک را ندارند.
 وی افزود: انسجام و وحدت، تاسی به رهنمودهای روشنگرایانه مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر ولایت فقیه تاکنون دسیسه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.
  فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این آیین گفت: دفاع مقدس بخشی انکار ناپذیر از تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت سرافراز ایران اسلامی است.
سرهنگ احمد مجید جعفری افزود: تفکر بسیجی و مجاهدت ولایی ارمغان ارزشمند دوران دفاع مقدس است و باید در پاسداشت این گنجینه ارزشمند کوشا بود.
وی اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر راستین ارزش های ناب اسلامی وظیفه همه ارادتمندان به انقلاب و نظام است. 
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، ستاد ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.