سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کتابخانه ی سنتی در بازار زنجان

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان زنجان از انجام رایزنی با کسبه بازار زنجان در راستای ایجاد کتابخانه خبر داد و گفت: کتابخانه سنتی در بازار زنجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛نیک بخش افزود:دراستای اشاعه فرهنگ مطالعه در بین کسبه و بازاریان اقدامات لازم برای راه‌اندازی بازار سنتی در بازار زنجان انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه با همکاری و مشارکت کسبه و بازار و تعیین محل ایجاد کتابخانه اقدامات لازم برای فعالیت یک باب کتابخانه سنتی در بازار زنجان انجام می‌شود، گفت: با مشخص شدن محل کتابخانه سنتی در بازار، مکان تعیین شده متناسب با فضای کتابخانه‌ای مرمت می‌شود.

نیک بخش ادامه داد با راه‌اندازی کتابخانه سنتی در بازار زنجان، کتابداران با پوشش سنتی در محل کتابخانه حضور می‌یابند که در کنار وجود فضای مناسب برای کتاب‌خوانی برای ایجاد فضای سنتی در کتابخانه اقدام می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان با بیان قرارگیری کتاب‌های با موضوع زنجان و تاریخ، فرهنگ و ادب استان در کتابخانه سنتی بازار تصریح کرد: با قرارگیری کتاب‌هایی با مضامین زنجان شناسی در کنار ارائه کتاب‌های دیگر در راستای شناساندن تاریخ و فرهنگ بومی زنجان به مراجعه‌کنندگان این کتابخانه، گامی مؤثر برداشته می‌شود.

نیک‌بخش با اشاره به اجرای طرح کتاب‌گردی در سطح بازار زنجان عنوان کرد: این طرح از نخستین روزهای اردیبهشت‌ماه در بازار زنجان با توزیع کتاب به اعضای طرح کتاب‌گردی در بازار زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.