معاون شرکت فراورده های نفتی استان زنجان از مصرف بیش از 87 میلیون لیتر فرآورده بعنوان سوخت جایگزین خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس حریقی گفت: در سال 94 در حدود 78 میلیون و 600هزار لیتر نفتگاز و 8 میلیون و900 هزار لیتر نفتکوره بعنوان سوخت جایگزین مصارف صنعتی و نیروگاهی در استان به مصرف رسیده است .

معاون شرکت فراورده های نفتی استان زنجان افزود:در حدود 432 هزار لیتر نفتگاز بعنوان سوخت جایگزین مواقع قطعی گاز طبیعی در مرغداریها و کشتار گاهها و مصارف نمایشگاه و بیمارستان و 78 میلیون و 190هزار لیتر در نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه به مصرف رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال 94 میزان 8 میلیون و 900هزار لیتر نیز نفتکوره بعنوان سوخت جایگزین در مصارف صنعتی از قبیل کارخانه سیمان و شرکتهای صنعتی به مصرف رسیده است که از این میزان مصرف 4 میلیون و 900 هزارلیتر مربوط به کارخانه سیمان خمسه و 3 میلیون و 800هزار لیتر کارخانه سیمان زنجان می باشد.

معاون شرکت فراورده های نفتی استان زنجان با اشاره به مصرف بیش از 87 میلیون فرآورده شامل 78 میلیون و 600هزار لیتر نفتگاز و 8 میلیون و 900هزار لیتر نفتکوره بعنوان سوخت جایگزین در استان گفت: این شرکت آمادگی دارد که همواره و در مواقع قطعی گاز و سایر شرایط احتمالی سوخت جایگزین مصارف صنعتی و نیروگاهی استان را در اسرع وقت تامین نماید.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.