سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

نقش آفرینی زنان ودختران مسلمان ایرانی در تمام عرصه ها

زنان ودختران مسلمان ایرانی در تمام عرصه ها نقش آفرین وتاثیر گذار بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مدرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه‌ ایی از یك زن موفق در امور و مدیریت خانواده بودند كه شایسته است زنان و دختران جامعه در ابعاد مختلف زندگی از حضرت زهرا (س) الگوبرداری كنند و سیره و رفتار این بانوی عظم‌الشأن را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرا نمایند.

فخرالسادات خامسی هامانه افزود: زنان مسلمان ایرانی در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرن و تأثیرگذار بوده و نام او همواره با صفات برجسته از قبیل ایمان و توكل به خداوند، شجاعت، صداقت، قناعت، ساده زیستی، مبارزه و ظلم‌ستز درخشیده است.

وی ادامه داد: ازجمله این حضورها می‌توان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس اشاره كرد كه امروز مادران، خواهران، همسران و دختران شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی افتخارآفرین هستند.

خامسی هامانه گفت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه نیز حضور پرشور، غرورآفرین و ارزشمند بانوان در استان و كشور یكی از پرافتخارترین خاطرات سیاسی و فرهنگی را در افكار عمومی و ذهن‌ها مردم به ثبت رساند.

گفتنی است در پایان این مراسم كه با برنامه‌ها متنوعی ازجمله: اجرای نمایش طنز، مسابقه و اجرای موسیقی همراه بود از 18 بانوی برگزیده استان در حوزه‌ها مختلف ازجمله عرصه‌ها علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، رسانه، اقتصادی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.