زنان می توانند در حفظ سرمايه های اقتصادی موثر باشند و پرهيز از اسراف را به فرزندان خود آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همايش تجليل از بانوان برگزيده مديريت مصرف برق در استان، با حضور مدير كل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری، برگزارشد.

فخرالسادات خامسی هامانه، در اين همايش اظهار داشت: زنان می توانند در حفظ سرمايه های اقتصادی موثر باشند و فرهنگ مصرف گرا نبودن و پرهيز از اسراف را به فرزندان خود آموزش دهند.

وی با اشاره به اينكه قناعت يكي از ويژگی های شاخص يزدی ها است، ادامه داد: در حال حاضر قناعت يكی از حلقه های گمشده جامعه ایرانی در هياهوی زندگی صنعتی است.

خامسی هامانه افزود: مهمترين روش زندگي ايرانی و اسلامی كه ريشه در اعتقادات و فرهنگ اسلامي داشته و دارد و با پشتوانه های زندگی بومی و محلی عجين شده، صرفه جويی و پرهيز از اسراف است، كه اين فرهنگ را بايد به نسل بعد انتقال دهيم.

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: ابتدا بايد يك راه برای رونق اقتصادی انتخاب شود، سپس به موضوع اقتصاد مقاومتی و اهميت آن در تحكيم اقتصاد كشور اعتقاد داشته باشیم و در آخر لازم است ارزيابی در خصوص تحقق اهداف انجام شده و نقاط ضعف و قوت را مشخص كنيم.

گفتنی است؛ در پایان این همایش، از جمعی از بانوان برگزیده استان در حوزه مديريت مصرف برق با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار