سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیران معاونت امور هنری با دکتر محمدباقر نوبخت؛

خبرهای خوش برای هنرمندان پیشکسوت

سخنگوی دولت در سال 95 بر لزوم توجه به افزايش كمی و كيفی فعاليت های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجشنبه 19فروردین  «دکتر محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور میزبان «علی مرادخانی» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه مدیران ان معاونت بود.

در این ملاقات که در پایان هفته گذشته صورت گرفت دکتر محمدباقر نوبخت ضمن قدردانی و تشكر از علی مرادخاني و همكاران پرتلاششان برای فعالیتهای سال 1394 و آرزوی توفيق بيشتر در سال 95  بر لزوم توجه به افزايش كمی و كيفی فعاليت های فرهنگی و هنری تاکید و اظهار داشت: همواره رویکرد ما در این زمینه رویکردی فرهنگی است و انشاا... در جهت افزايش اعتبارات حوزه ی فرهنگ و هنر به دليل تأثير گذار بودن در مقايسه با ساير حوزه ها در سال جاری و سال های آتی اقدام خواهد شد.

دکتر نوبخت با اشاره به وضعیت اعتبارات محدود حوزه فرهنگ در مقایسه با بخش های دیگر ، بر نگاه دولت در تغییر شرایط گذشته و تلاش برای بهبودی و تغییر اوضاع متناسب با اهمیت و تاثیر گذاری بخش فرهنگ تاکید کرد و قول داد به تناسب بهبود شرایط بودجه دولت ، شاهد تحولات جدی در این زمینه خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به آنکه  هنرمندان پیشکسوت سرمایه های فرهنگی و اجتماعی کشور هستند و با تاکید بر توجه جدی به این فرهیختگان ملی ، به حمایت از  موسسه هنرمندان پيشكسوت و پیگیری مسائل و مشکلات مربوطه در سال 95 اشاره و اطهار امیدواری کرد  سال جدید برای پیشکسوتان هنر و اعضای موسسه سال پر برکت و خوش اخبار باشد.

در ادامه این دیدار مرادخانی معاون امور هنری وزیر نیز ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی از فعالیت های سال گذشته و برشمردن مسائل و مشکلات حوزه هنر ، از حمایت های دکتر نوبخت در توجه ویژه به هنرمندان و توجه به  دغدغه های دست اندرکاران و کارشناسان این حوزه قدردانی و اظهار امیدواری نمود با این نگاه  مثبت در اینده شاهد اتفاقات جدی تر در فعالیت های معاونت هنری باشیم.

در این ملاقات از حمایت ها و نگاه ویژه «مهندس بردیا صدرنوری» به عنوان هنرمند با سابقه موسیقی و از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی قدردانی شد. 

در ادامه نیز  سایر مدیران  درباره اهم موضوعات  و به ویژه در زمینه دغدغه های مالی و بودجه ای حوزه مدیریتی خود با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سخن گفتند.

از مدیران و مشاورین معاونت هنری حاضر در این نشست می توان به مهدی شفیعی، حمید قبادی ،  فرزاد طالبی، مجید ملانوروزی ، سید عباس عظیمی، مرتضی باقرنژاد ، محمد خوشرو ، بهرام جمالی ، سید عباس سجادی ،محمد تقی شریفی قادری ،  .. اشاره کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.