سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اصلاح و توسعه 12 هزار متر شبکه آب در همدان

مدير اداره آب و فاضلاب شهرستان همدان از اصلاح و توسعه 12 هزار متر شبکه آب در همدان خبر داد و گفت: 13 هزار و 558 متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب نيز در همدان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛آذرتکين با بيان اينکه در سال 94 شبکه توزيع آب مسکن مهر همدان 2 هزار و 45 متر مربع توسعه يافته است، اظهار کرد: در مجموع شبکه توزيع آب همدان 5 هزار و 623 متر مربع توسعه داشته است.

وي به اصلاح شبکه جمع‌آوري فاضلاب همدان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته يک‌هزار و 645 متر اصلاح شبکه صورت گرفت و 3 هزار و 563 متر توسعه شبکه جمع‌آوري فاضلاب انجام شده است.

مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان خاطرنشان کرد: يک‌هزار و 875 متر اصلاح شبکه توزيع آب انجام شد و 190 فقره از انشعابات شبکه آب همدان اصلاح و بازسازي شد.

وي با اشاره به توسعه يک‌هزار و 730 متر از شبکه توزيع آب مسکن مهر مريانج ادامه داد: 290 متر توسعه شبکه توزيع آب، 300 متر اصلاح شبکه توزيع آب و اصلاح 81 فقره انشعابات شبکه توزيع آب شهر مريانج انجام شد.

آذرتکين با بيان اينکه 190 متر از شبکه توزيع آب جورقان توسعه يافته است، گفت: 355 متر از شبکه توزيع آب و 38 فقره از انشعابات شبکه توزيع آب جورقان اصلاح شد.

وي به نصب 117 فقره انشعاب آب مسکن مهر سطح شهر همدان اشاره کرد و افزود: 178 فقره انشعاب آب نيز در مسکن مهر شهر جورقان نصب و راه‌اندازي شده است.

مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان يادآور شد: در مجموع در شهرستان همدان 12 هزار و 408 متر اصلاح و توسعه شبکه آب و 13 هزار و 558 متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب اجرا شده است.

وي خاطرنشان کرد: 7 هزار و 264 فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر همدان و مريانج و همين ميزان انشعاب آب در اين دو شهر نصب و راه‌اندازي شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.