سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتصاد مقاومتی مبنای برنامه های دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۵

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه های عملیاتی دستگاه های اقتصادی استان امسال بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین و برنامه ریزی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، علی رسولیان افزود: بر اساس برنامه ریزی های در دست انجام، راهبرد و برنامه های دستگاه های اجرایی استان باید در زیربخش سیاست های اقتصاد مقاومتی و در ترکیب با آنها ارائه شود.

وی اظهار کرد: در این میان سیاست گذاری ها بر آن است تا امسال با توجه به شرایط موجود به صورت پروژه محور در حوزه ها و بخش های مختلف عمل شود.
وی تصریح کرد: در این راستا در هماهنگی با بخش ها و دستگاه های مربوطه مسائل و مشکلات استان در هر بخش به صورت موردی بررسی و احصا شده و پروژه های هر بخش شناسایی و وضعیت موجود آنها ارزیابی، محدودیت ها و اقدامات و چالش ها مشخص و سپس شرایط مطلوب در انتهای سال معلوم و برنامه ریزی ها بر این اساس صورت خواهد گرفت.
رسولیان افزود: در این راستا ضمن استفاده از توان دستگاه از اختیارات استان و استاندار محترم هم بهره گرفته می شود تا این برنامه ریزی ها بر محور اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
وی گفت: به عنوان مثال در بخش تصفیه خانه ها وضعیت موجود ارزیابی و مشکلات احصا و با توجه به موانع و رفع آنها برنامه ریزی برای شرایط مطلوب در انتهای سال صورت می گیرد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.