سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

ضرورت تلاش ویژه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

در اولین شورای اداری استان مرکزی در سال جدید بر لزوم اقدام ویژه و تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این جلسه با بیان ویژگی های اقتصادی و صنعتی و تولیدی استان گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت ها و بکایگری همه فرصت ها استان مرکزی را به عنوان استان پیشگام در شکوفایی اقتصادی معرفی کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید با استفاده درست و بهینه از منابع ، پرهیز از اتلاف سرمایه ها، مدیریت درست و اصولی انرژی و افزایش بهره وری آب در بخش های کشاورزی و صنعت و حفظ و رعایت اصول زیست محیطی برای توسعه هر چه بیشتر صنعتی، تلاش کرد.
استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: با شناسایی 388 طرح که تاکنون سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته و با پیشرفت بیش از چهل درصد در انتظار بهره برداری هستند ، باید اقدامات عملی برای رفع موانع و تسریع به منظور به ثمر نشستن این طرح ها در سال 1395 انجام شود .
زمانی قمی گفت: بهینه سازی تولیدات صنایع و تولید محصولات با کیفیت و دارای ارزش صادراتی ، توجه به حوزه های اشتغال زا با میزان سرمایه گذاری کم همچون شیلات ، افزایش و توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص و مدیریت درست و اصولی منابع با پرهیز از اصراف و جلسات کم اثر از مهمترین اولویت های مدیریت اجرایی استان در سال 95 است.
استاندار مرکزی همچنین از مسئولان خواست با پایان دادن به رفت و آمدها و دید و بازدیدهای سال نو برای رسیدن به اهداف سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش مضاعف کنند.
خانم فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری هم در این جلسه به نقش زنان در رسیدن به جامعه ای شکوفا و رو به رشد اشاره کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه زنان ارائه داد.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، اقتصادی ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.