خطیب جمعه اراک گفت : اقتصاد مقاومتی با تعامل سازنده دستگاه های اجرایی و همراهی مردم محقق می شود .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین نماز جمعه امسال شهر اراک با تبریک سال جدید به مردم استان مرکزی گفت : اقتصاد مقاومتی یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سایه تعامل سازنده بین مدیران دستگاه های اجرایی ، صنایع و مردم محقق می شود.
امام جمعه اراک با انتقاد از بعضی مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و صنایع گفت : اقتصاد مقاومتی تنها شعار نیست و همه باید در میدان عمل ساعی و کوشا باشند .
وی افزود : همه باید با تعامل سازنده و مدیریت راهبردی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشد و توسعه اقتصادی همه جانبه ی کشور و ایجاد اشتغال پایدار گام بردارند .
آیت الله دری ادامه داد : مسوولان و صاحبان صنایع باید با عزم و اراده مضاعف در راستای تولید با کیفیت برای رقابت در بازارهای جهانی گام بردارند چرا که اقتصاد ملی وابسته به تولید با کیفیت است ، در غیر این صورت نه تنها پیشرفتی برای کشور حاصل نمی شود بلکه همچنان هدر رفت انرژی و سرمایه ملی را به دنبال دارد.
وی وحدت را اساس انقلاب اسلامی دانست و گفت : در سایه وحدت و تعامل است که توطئه های دشمنان اسلام و ایران نقش بر آب می شود .
نماینده ولی فقیه در استان تجمل گرایی و اسراف را بزرگترین مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: در اسلام اسراف گرایی به شدت مذمت شده و افرادی که به تجمل گرایی در زندگی دچار می شوند و نیازهای افراطی فردی را بر نیازهای اجتماعی اولویت می دهند بر تقوای الهی و ارتباط با خدا پشت کرده اند.
انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، دری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.