سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمیتوانم هر دقیقه به پیامک بازیکنان تراکتور جواب بدهم

ذوالفقاری: عمان از دیدار تراکتورسازی و الهلال میزبانی می کند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:من و سایر مسئولان هر روز برای برنامه های باشگاه در جلسه حضور داریم و نمیتوانیم هر دقیقه به پیامک بازیکنان جواب دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ایوب ذوالفقاری درباره دیدار تیم های سایپا و تراکتورسازی اظهار داشت:تراکتورسازی برای برد به تهران می آید.هر تیمی در این بازی اشتباه کند شکست خواهد خورد اما تیم ما با تمام توان برای پیروزی در بازی با سایپا به میدان می رود.
 
وی درخصوص محل میزبانی تزاکتورسازی از الهلال عربستان گفت:صحبت هایی را با عمان انجام دادهی ایم و به احتمال فراوان در این کشور به مصاف الهلال می رویم.ابتدا ازبکستان را به عنوان میزبان مدنظر داشتیم که این امر منتفی شد.
 
سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت خالد شفیعی و اینکه این بازیکن ادعا کرده با وجود صادر شدن حکم جلبش به دلیل مشکلات مالی،مدیرعامل و سرپرست تراکتور جوابی به تماس های وی نمی دهند،بیان کرد:شفیعی گفته از لحاظ مالی مشکلاتی دارد که باید حل شود.به همین دلیل به شیراز رفت تا مشکلاتش را حل کند.البته با توجه به نامه ای که وی به باشگاه داده روند رفع مشکلات شفیعی از سوی باشگاه در حال پیگیری است.البته همان طور که می بینید ما هر روز برای برنامه های باشگاه در جلسات هستیم و نمی توانیم هر دقیقه به پیامک بازیکنان جواب دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.