سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای مديريت گردشگری پايتخت در انتظار تصويب شورای شهر تهران

دبيركميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهرتهران گفت:قبل از نوروز ٩٥ طرح اجرای هميشگی مديريت شهری به صورت لايحه به شورای شهرتهران ارائه شد كه پس از تصويب درشورا اجرا می شود.

هدايتی دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزيئات اجرای طرح میهمان تهران اظهار داشت: اجرای طرح ميهمان تهران مجموعه اقدامات شهرداری جهت استقبال از ميهمانان برای معرفی سيمای تهران جهت جذب توريست گردشگری داخلی و خارجی است.

وی با بيان اينكه متأسفانه تاكنون تهران به عنوان مقصد گردشگری شناخته نشده است، گفت: در پايتخت بالغ بر ٢٥٠ جاذبه ميراثی وجود دارد كه در تلاش هستيم به عنوان يك پتانسيل عظيم جهت جذب گردشگر و درآمدزايی از آن بهره مند شويم.

دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اجرایی شدن طرح میهمان تهران استقبال بسيار خوبی در نوروز ٩٥ از تهران صورت گرفت، بيان كرد: پل طبيعت به دليل فضای زيبا و مجموعه عباس آباد پربازديدترين مناطق در اين ايام بودند.

**شكل گيری مراكز اسكان در ٨ نقطه از پايتخت 

وی با بيان اينكه در  طول چهار سالی كه مراكز اسكان در تهران داير شده است، اظهار داشت: در سال ٩٥ تعداد اين مراكز از ٨ عدد افزايش پيدا نكرد اما با كيفيت بيشتری خدمت به مردم ارائه شد.

دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص اينكه اجرايی شدن اين طرح در طول سال نيز صورت می گيرد، گفت: قبل از نوروز ٩٥ طرح اجرای هميشگی مديريت گردشگری پايتخت در طول سال به صورت لايحه به شورای شهر تهران ارائه شد كه پس از تصويب در شورا عملياتی و اجرا می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.