در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جزییات قطع شبانه درختان یک باغ در تعطیلات نوروز

عضو کمیسیون بهداشت،سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:درختان یک باغ 5100 متری در منطقه دروس در تعطیلات نوروز شبانه و بدون مجوز قطع شده است.

جزییات قطع شبانه درختان یک باغ در تعطیلات نوروز
محمد حقانی عضو کمیسیون بهداشت،سلامت وخدمات شهری شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قطق شبانه درختان یک باغ در منطقه دروس اظهار داشت:این باغ به مساحت 5100متردر منطقه دروس واقع شده است که بعد از دست به دست شدن بین نهاد های مختلف سرانجام توسط خانمی خریداری شده است.

وی افزود:این ملک در سال 84 در کمیسیون ماده 7 سازمان پارک ها به عنوان باغ شناخته شد و در بهمن ماه سال 94 پروانه برج باغ برای آن صادر شده است.

عضو کمیسیون بهداشت،سلامت وخدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد:شب گذشته با خبرشدم تعداد زیادی از درختان این باغ به علت خاکبرداری از ریشه خارج و تعداد دیگری از کمر قطع شده اند که این کار در روزهای تطعیل نوروز رخ داده است و شواهد نشان می دهد این کار بدون مجوز انجام شده است.

حقانی تصریح کرد:قطعا قطع درختان با موافقت شهرداری انجام شده است زیرا منطقه هم دارای شهردار کشیک و هم شهردار ناحیه است.

وی افزود:این نکته حایز اهمیت است که مجوزهایی که با عنوان برج باغ صادر می شوند غیرقانونی هستند و بنده در سال های گذشته در کمیسیون سلامت تلاش کردم که این مصوبه لغو شود که کلیات تغییر آن در صحن شورا تصویب شده است ودر سال جدید اعضای شورا قصد دارند مصوبه برج باغ ها را کامل لغو کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار