سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

معدوم سازی بیش از 300 کیلوگرم مواد خوراکی غیر بهداشتی در رودان

مسئول بهداشت محیط شهرستان رودان گفت: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی 330 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در شهرستان رودان کشف و معدوم شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، یوسف دورکیش افزود: امسال 12 کارشناس سلامت محیط در طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان رودان فعالیت می کنند .
وی گفت: هر روز 4 اکیپ 2 نفره در این طرح فعالیت دارند.
مسئول بهداشت محیط شهرستان رودان با اشاره به صدور بیش از 27 مورد کارت بهداشتی و 15 مورد اخطاریه بهداشتی افزود: تا کنون از بیش از 300 اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ، بیش از 120 اماکن عمومی و اماکن بین راهی بازدید شده است .
دورکیش گفت: در این طرح  تیم ها  به صورت تخصصی کار کنترل بهداشتی کلیه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس، از جمله رستوران ها، اغذیه فروشی ها، شیرینی و آجیل فروشی ها و اماکن عمومی حساس به ویژه مهمان سراها ، هتل ها ، مسافرخانه ها ، زائرسراها ، بوستانها ، محل های اسکان موقت مسافران با تأکید بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت ابزار کار، نظافت عمومی اماکن و کنترل بهداشتی مراکز و اماکن بین راهی را بررسی می کنند .
وی در مورد بهداشت آب شرب شهری افزود: به منظور کنترل و نظارت بر کیفیت آب شرب شهری، 366 مورد کلرسنجی و نمونه برداری انجام شده است .
مردم می توانند برای همکاری با بازرسان بهداشت محیط و رسیدگی به شکایات با شماره تلفن 07642883116 بهداشت محیط شهرستان و سامانه 190 در استان تماس بگیرند.
طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندسال 94 تا 15 فروردین امسال بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.