سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ماموریت اورژانسی در عید

اورژانش ۱۱۵ مازندران ، دوهزار و ۲۵۰ مأموریت‌ تصادفی و غیرتصادفی در نوروز انجام داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران گفت : تعداد ۶۸۱ مجروح تصادفی در مراکز درمانی پذیرش و ۱۲ نفر نیز در اثر تصادف و تروما در بیمارستان‌ها فوت شدند.

دلاور بزرگ نیا با بیان اینکه ۷۹ هزار و ۷۰۲ مسافر به کمپ‌های امداد و نجات استان مراجعه کردند افزود: تاکنون ۱۵۰ مأموریت نیز توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان انجام شد.

وی گفت: آغاز اجرای طرح نوروزی سه میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۷۹ نفر شب در استان مازندران اقامت داشتند.

وی افزود : هزار و ۷۰۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی رفاهی صورت گرفت که در این بازدیدها ۱۱۲ مورد تذکر و اخطار کتبی به تأسیسات گردشگری اقامتی و پذیرایی داده شد.

وی بابیان اینکه در این مدت ۲۹ هزار و ۳۵۹ لیتر بنزین معمولی و سوپر توزیع شد، گفت : شش هزار و ۵۱۹ لیتر نفت گاز، چهار میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۴۲ کیلوگرم گاز CNG توزیع‌شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد خودروهای واردشده به پارکهای جنگلی را بیش از ۶۰ هزار خودرو اعلام کرد و افزود : شش هزار و ۸۱۵ عدد پادر در پارک‌ها و حاشیه بلوار برپاشده است.

بزرگ نیا تعداد سرویس‌های جابه‌جاشده برون و درون استانی را ۱۰۲ هزار و ۶۸ دستگاه عنوان کرد و گفت: تاکنون جابه‌جایی ۵۵۴ هزار و ۲۰ مسافر برون و درون استانی توسط اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان گزارش‌شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، ماموریت ، اورژانس ، عید ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.