62 هزار بسته آموزشی هلال احمر مازندران در بین مسافران نوروزی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : 62 هزار و 388 بسته آموزشی و فرهنگی این نهاد در بین مسافران و گردشگری نوروزی توزیع شد.

مهدی ولی‌پور افزود: 453 عضو جوانان و 54 نفر داوطلبان مشارکت‌کننده داوطلب‌یار این طرح‌ها مشارکت داشتند.

وی گفت: 179 عملیات هلال احمر مازندران از روز 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون امسال انجام شد که 69 مورد از عملیات‌ها جاد‌ه‌ای و یک مورد کوهستان بوده است.

وی افزود : این عملیات‌ها در قالب طرح امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سال جدید از سوی جمعیت هلال احمر مازندران انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : در بخش امداد و نجات تعداد 93 عملیات با مراجعه حضوری و 17 عملیات هم در سایر بخش‌ها صورت گرفته است.

مهدی ولی‌پور افزود : به تعداد 963 مصدوم امدادرسانی شده که 899 مصدوم سرپایی مداوا شده و 64 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با تاکید بر اقدامات هلال‌احمر مازندران در زمینه ایمنی و سلامت مسافران، تعداد کل مراجعان به پایگاه‌های این نهاد را 83 هزار و 941 نفر برشمرد و گفت : تعداد یک‌هزار و 532 مسافر به ایستگاه سلامت، یک‌هزار و 362 مسافر به خیمه‌های نماز و تعداد یک‌هزار و 302 نفر به فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه 80 هزار و 828 گردشگر به ایستگاه ایمنی و راهنمایی مراجعه کردند، افزود: در طرح سحاب نیز 48 نفر مشارکت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، توزیع ، بسته ، آموزشی ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.