بیشترین اسکان اضطراری در جاده های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر گزارش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه این نهاد خدمات‌رسان در بخش اسکان مسافران نوروزی به 199 نفر اسکان اضطراری داده است، گفت: بیشترین اسکان اضطراری در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر بوده است.

مهدی ولی‌پور با بیان اینکه در عملیات امداد و نجات به 4 هزار و 433 نفر حادثه دیده خدمات‌رسانی و ‌هزار و 202 نفر مصدوم امدادرسانی شد افزود: از این تعداد هزار و 130 مورد درمان سرپایی و 72 مورد انتقال به مراکز درمانی است.

وی گفت: 302 تیم عملیاتی در قالب یک‌هزار و 286 نفر نیروهای امدادی با 112 خودروی امدادی در 202 مورد عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از 25 اسفند تا چهارمین روز فروردین 202 مورد عملیات امداد و نجات در محورهای مازندران انجام شد، افزود : 73 مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای و یک مورد کوهستانی بود.

وی گفت: 302 تیم عملیاتی در قالب ‌هزار و 286 نفر نیروهای امدادی با 112 خودروی امدادی در 202 مورد عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه در عملیات امداد و نجات 300 نفر نیروی داوطلب در قالب 47 پایگاه و پست به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند، افزود: 68 نفر داوطلب‌یار، پزشک و پیرا پزشک به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات می‌دهند.

مهدی ولی‌پور با بیان اینکه در طرح خدمات ایمنی و سلامت جمعیت هلال‌احمر مازندران 150 نیروی ثابت روزانه به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند، گفت: در بخش ایمنی و سلامت 30 پست و 150 نیروی انسانی خدمات‌رسانی این بخش را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه از 27 اسفند 94 تاکنون ‌هزار و 970 مسافر به ایستگاه سلامت این نهاد خدماتی و حمایتی مراجعه کردند، افزود: یک‌هزار و 760 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز به معنویت پرداختند.

104 هزار و 380 نفر مسافران نوروزی از آغاز طرح نوروزی تاکنون به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، جاده ، اسکان ، اضطراری ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.