سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

خدمت رسانی دفاتر پستی منتخب در روزهای نوروز

مدیر عامل شرکت پست گفت:دفاتر پستی منتخب در روزهای نوروز آماده خدمت رسانی به مردم است و متقاضیان می توانند از فروشگاه های متصل به سایت این شرکت خریدهای اینترنتی خود را انجام دهند.

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تجارت الکترونیک اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که توسط شرکت پست در روزهای نوروز 95 و سایر روزها در دست انجام است تسهیل خریدهای اینترنتی و تجارت الکترونیک است.

وی افزود: شرکت پست آدرس اینترنتی www.ebazar.post.ir را برای انجام بسیاری از فعالیت ها و خریدهای اینترنتی مردم در سطح کشور اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت پست گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به این سایت از فروشگاه هایی که به این شبکه ی اینترنتی متصل هستند اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مهری در ادامه تصریح کرد: سفارش های ثبت شده مردم در این سایت توسط دفاتر پستی در اسرع وقت به درب منازل آن ها ارسال می شود.

وی افزود:به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در روزهای نوروز، دفاتر پستی منتخب در روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 13 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات در بخش های مختلف آماده سازی، رهسپاری وتوزیع هستند.

مدیرعامل شرکت پست گفت: تقریبا 2/3 همکاران ما در روزهای نوروز به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین 95 در دفاتر پستی منتخب خدمت رسانی می کنند تا مرسوله های مردم را به دست گیرندگان برسانند.

مهری در ادامه تصریح کرد: اگر در طول روزهای تعطیل شهروندی برای تحویل بسته پستی در منزل حضور نداشته باشد به وسیله اعلامیه ای که همکاران شرکت پست برای اطلاع از نحوه دریافت امانت به داخل صندوق پستی و یا در درب منازل آ‌ها نصب می کنند ،تا آنان بتوانند با مراجعه به دفاتر پستی بسته مورد نظر خود را تحویل گیرند.

وی در رابطه با میزان تعرفه های دریافتی گفت:میزان دقیق تعرفه های پستی در روزهای نوروز95 نیز بر روی سایت اینترنتی شرکت پست قرار داده شده است و هیچ تفاوتی با تعرفه های دریافتی در سایر روزهای سال 94 ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.