معاون مالی و اداری شرکت پست گفت: با راه‌اندازی سرویس پست لجستیک، سفارش کالا به کارخانه داده شده و از کارخانه تحویل پست و در نهایت در نشانی تحویل مشتری می‌شود.

مهدی علی‌دوستی، معاون مالی و اداری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی پست لجستیک در کشور اظهار کرد: به منظور ارتباط پست بین تولید کننده و مصرف کننده و کاهش هزینه کالا مشترکان و همچنین افزایش سود تولید کننده شرکت پست، فرایند پست لجستیک را که از اصفهان آغاز شده است در سال 94 در کشور گسترده می‌شود.

وی با بیان اینکه فرایند پست لجستیک در سه استان، اصفهان، یزد، چهار‎محال‎بختیاری به صورت پایلوت آغاز شده است، افزود: در پست لجستیک زمانی که مصرف کننده تمایل به کالایی دارد و در سایت الکترونیک آن کالا را می‌بیند، مشخصاتش را تأیید می‌کند و پس از پرداخت از درگاه الکترونیک، سفارش آن کالا به کارخانه داده می‌شود و بعد از کارخانه تحویل پست و در نهایت به مشتری تحویل داده می‌شود.


علی‌دوستی در ادامه تصریح کرد: سرویس پست لجستیک از شهریور در استان تهران آغاز می‌شود و به صورت کامل در سال 94 در کشور گسترده می‌شود.

وی در پایان گفت: با راه‌اندازی پست لجستیک در کشور، کالایی که در کارخانه تولید می‌شود توسط پست در سطح محل مخاطب متقاضی و خریدار توزیع می‌شود و می‌توان از این پست برای خدمات پس از فروش استفاده کرد.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: سفارش ، کالا ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار