مدیر عامل شرکت پست گفت:شرکت پست سامانه 193 و خطوط ویژه ای را برای ارسال به موقع امانات مردم راه اندازی کرد.

راه اندازی سامانه 193 برای تسریع در سفارش های پستی /اختصاص خطوط ویژه پستی برای ارسال به موقع امانات مردمحسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با راه اندازی خطوط ویژه و سامانه 193 اظهارداشت: با توجه به افزایش حجم مرسولات پستی در روزهای آخر سال 94 و روزهای نوروز95، شرکت پست خطوط ویژه ای را برای تسهیل در ارسال امانات و سفارش های مردم طراحی کرده است.

وی افزود: در این روزها به دلیل این‌که حجم مرسولات از تهران به استان ها و شهرستان های کشور و بالعکس افزایش می یابد خطوط ویژه ای را علاوه بر خطوط عادی در دفاتر پستی در سطح کشور اختصاص داده ایم.

مدیر عامل شرکت پست گفت: طراحی خطوط ویژه در دفاتر پستی یکی از اقدامات مناسبی است که شرکت پست برای ارسال به موقع امانات و مرسولات مردم در دست انجام دارد.

مهری در ادامه تصریح کرد:به منظور انجام سریع بسیاری از سفارشات پستی و فعالیت های مردم شرکت پست سامانه 193 را راه اندازی کرده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند با تماس با سامانه 193 برای رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس، سفارش غذای گرم و خدمات پستی اقدام کنند و بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به واحدهای پستی در سطح شهرها و محل زندگی خود دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پست گفت: با استفاده از سامانه 193 دفاتر پستی بسیاری از سفارش‌های مردم بدون مراجعه آن ها به این دفاتر در درب منازل تحویل داده می شود.

مهری تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک کاری و سفارش های پستی علاوه بر پیک hand to hand مردم می توانند با استفاده از سامانه 193  بسیاری از سفارش های خود را انجام دهند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار