سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت معوقات کارگران در اولویت است

استاندار خراسان رضوی بر لزوم پرداخت معوقات کارگران پروژههای پیمانکاری و توجه به اقشار کم درآمد جامعه در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که صبح امروز با حضور 18 مدیر دستگاه اجرایی استان برگزار شد، با تاکید بر توجه به مردم مستضعف ودهکهای پایین جامعه گفت: ضروری است آن دسته از پروژه های پیمانکاری که کارگران آنها هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند، در ردیف و تخصیص ویژه نقدینگی دریافت کنند.

علیرضا رشیدیان با بیان اینکه توجه به حوزه وزارت نیرو، راه و راه آهن و کارگران این بخشها ضروری است، ابراز امیدواری کرد: با توجه بیشتر مدیران شاهد این باشیم که هیچ سفره ای در ایام عید خالی از برکت نباشد؛ چراکه شادی نوروز برای همه است.

وی گفت: دستگاههای استان در زمینه جذب سرمایه گذاری در جهت توسعه عمرانی استان و در حوزه اقتصاد و صنعت، عمران روستایی، پروژه های دهه فجر، آب، نیرو، ساماندهی کشف رود، و بویژه در زمینه ایجاد و حفظ اشتغال اقدامات جهادی انجام داده اند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به همکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و بانک ها برای احیای واحدهای صنعتی که دچار ریزش شده بودند، افزود: در یکی از بانکها آمادگی عقد قرارداد 150 میلیارد تومانی با یکی از واحدهای تولیدی داریم.

رشیدیان توجه به پرداختن به مسائل زیربنایی و آینده پژوهی و توجه به برنامه های بلند مدت در حوزه آب و برق و محیط زیست ضروری دانست و تاکید کرد: رفع موانع توسعه استان با همکاری و همفکری مدیران ممکن است.

ورود 818 هزار زائر در دو روز گذشته به مشهد

وی به زیارت در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: در دو روز اخیر 818 هزار نفر وارد مشهد شده اند و در ایام نوروز که میزبان میهمانان امام هشتم هستیم تلاش و همکاری بیشتر دستگاهها را برای خدمت هر چه بهتر به زوار علی ابن موسی الرضا(ع) می طلبد.

استاندار خراسان رضوی به ظرفیت هتلینگ استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ظرفیت 270 هزار شب خواب در مشهد داشتیم که این ظرفیت امسال به 330 هزار شب خواب رسیده است.

رشیدیان همچنین تعداد واحدهای اقامتی در سراسر استان را 2 هزار و 950 مرکز اقامتی اعلام کرد و گفت: این مراکز اقامتی ظرفیت 390 هزار نفر شب خواب را دارا هستند.

وی با انتقاد از مدیرانی که در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان شرکت نمی کنند خواستار انعکاس این غیبتها به وزراتخانه های متبوع آنها شد.

استاندار خراسان رضوی همچنین به ساعت زمین اشاره کرد و گفت: 29 اسفند ساعت 21 ساعت زمین نام گرفته است و در این ساعت چراغ کلیه مراکز گردشگری استان که مخل خدمت رسانی به گردشگران نباشد در اقدامی نمادین برای صرفه جویی در مصرف انرژی خاموش می شود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.