سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رونمایی از فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی

فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقیصبح دیروز با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی در محل شهرک آزمایش تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مراسم محمد صادق پور مهدی،معاون عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی گفت: کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی طی سال های اخیربه واسطه هماهنگی بین تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع سفر ارتقا یافته است.

وی با اشاره به انتخاب شعار "نوروزی شاد با سفری ایمن"تحقق این مهم را در گرو همکاری و همیاری مردم و مسئولین دانست.

احمد حمزه زاده معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این مراسم با تاکید بر آمادگی کامل دبیرخانه ستاد برای میزبانی از گردشگران گفت: تمهیدات لازم برای استقبال هرچه بهتر از گردشگران صورت گرفته است و با استقرار راهنمایان حرفه ای گردشگری و توزیع اقلام فرهنگی مورد نیاز به استقبال گردشگران عزیز خواهیم رفت.

وی با اشاره به گشت های مداوم نظارتی بر موسسات گردشگری اعم از هتل ها، رستوران ها و ... از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تمام توان و با همکاری ادارات ذیربط در حوزه نظارت و استانداردسازی خدمات به گردشگران محترم اقدام کرده ایم و تا پایان نوروز نیز این نظارت ها ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در نوروز 94 توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: با کسب این رتبه مسئولیت سنگینی بر عهده ماست وامیدواریم با تعامل موجود بین تمامی سازمان ها و نهاد ها بتوانیم این رتبه را ارتقا ببخشیم.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.