مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي از مديران شهرك هاي صنعتي اين استان خواست تا زبان برّنده و گوياي مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتگران باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نيرومند اسكويي در نشست با مديران شهرك هاي صنعتي استان،‌ با بيان اينكه سيستم حاكم در كشور به سمت نظم، نظام و جديت در كارها پيش مي رود،‌ اظهار كرد: يك سري سياست ها و چارچوب هايي كه تعيين كننده خط مشي فعاليت هاي آتي شهرك هاي صنعتي مي باشد بايد مورد توجه مديران شهرك ها و نواحي صنعتي قرار گيرد تا بتوانيم مشق توسعه را بهتر از گذشته بنويسيم.

وي با بيان اينكه انتظار ميرود مديران شهرك ها با انگيزه بالاتري كار خود را در دوره مديريت جديد ادامه دهند، افزود: خلق ايده هاي جديد، كاهش هزينه هاي جاري و عمراني، ارايه پيشنهادهاي سازنده در راستاي توسعه شهرك هاي صنعتي از جمله مواردي است كه انتظار داريم نمايندگان عالي شركت شهرك هاي صنعتي در شهرستان ها مورد توجه قرار دهند.

وي با اشاره به انتخابات اخير و حضور پرشكوه مردم در آن، ادامه داد: مردم با حضور خود در پاي صندوق ها،‌ اطاعت از رهبري و پايبندي خود را به نظام مقدس اسلامي نشان دادند و اين عمل، مسئوليت مديران جمهوري اسلامي را افزايش داد.

نيرومند اسكويي اضافه كرد:‌ اغلب كساني كه پاي صندوق هاي راي حاضر شدند از جنس كارگران بودند و با كار خود آبروي نظام را حفظ نمودند. ما مسئولين دولتي وظيفه داريم در پاسخ به محبت آنان با تمام توان كار كرده و گره از مشكلات آن ها بگشاييم.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي خطاب به مديران شهرك هاي صنعتي، افزود: ايجاد ارتباط با ائمه جمعه شهرستان ها و ارايه گزارشات مستمر به آنان، تعامل سازنده با فرمانداران، نمايندگان و مسئولان قضايي در جهت توسعه شهرك ها و ارتقاي شركت شهرك هاي صنعتي از جمله مواردي است كه بايد در سرلوحه كاري مديران شهرك ها و نواحي صنعتي قرار گيرد.

وي بر لزوم ارتقاي سواد فني و مهندسي مديران شهرك ها تاكيد و اضافه كرد:‌ هرگونه سفارش و پيام از كانال هاي مختلف مذموم بوده و قطعا با افراد خاطي برخورد خواهد شد.

نيرومند اسكويي با اشاره به بدهي شركت به پيمانكاران، گفت: با توجه به اينكه بخش عمده درآمدهاي شركت از طريق فروش زمين حاصل مي شود، ‌لازم است تا در خصوص واگذاري زمين صنعتي به سرمايه گذاران تلاش شود ولي اين به معناي قرار دادن سرمايه گذاران در تنگنا جهت تامين بودجه شركت نيست،‌ بلكه انتظار داريم تا حمايت و همراهي لازم نيز با بخش خصوصي انجام پذيرد.

وي افزود: كليه تعاملات خود را با پشتوانه كار فني و توانمندي شركت به انجام برسانيد تا هيچ كار غيرمعقولي به شركت تحميل نشود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي بر حساسيت ويژه وزير صنعت،‌ معدن و تجارت بر زيباسازي شهرك هاي صنعتي اشاره و اضافه كرد: ايجاد مبلمان شهري مناسب در شهرك ها، كنترل سگ هاي ولگرد و موضوعاتي نظير تابلوهاي شهرك از جمله مواردي است كه انتظار مي رود مديران شهرك ها توجه كنند، چرا كه عدم انجام آن ها ربطي به بودجه ندارد و بيشتر بدسليقگي به شمار مي رود و اين موضوع به هيچ وجه مديران شهرك ها قابل قبول نيست.

وي در پايان از مديران شهرك ها و نواحي صنعتي خواست تا از ظرفيت ها و پتانسيل تشكل ها و بخش خصوصي در انجام امور شهرك هاي صنعتي استفاده لازم را به عمل آورند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.