سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادارات چاروسا آماده میزبانی از مسافران نوروزی

رئیس شورای اداری چاروسا گفت: تمام ادارات چاروسا آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حیات پرواز در نشست ساماندهی ستاد نوروزی چاروسا با تسلیت ایام فاطمیه افزود : ایام فاطمیه بهترین زمان برای ترویج سبک زندگی فاطمی است.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: بهترین سند و مدرک که نمایانگر عظمت و شخصیت حضرت زهرا(س) است، آیات و روایاتی است که درمورد آن بزرگوار به ما رسیده است. 

وی افزود: حضرت زهرا(س) در عبادت، همسرداری، نحوه رفتار با والدین و احترام به پدر و مادر، تعلیم مسائل دینی، حجاب و عفاف، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و دفاع از حریم ولایت نمونه بارز و الگوی جهانیان است.

پرواز، به توانایی‌های گردشگری در اشتغالزایی و پیشرفت در یک منطقه اشاره و تصریح کرد: سفر فرصتی برای تکامل، پختگی و رشد معنوی جامعه بشری است و لازمه آن معرفی صحیح و کارآمد توسط راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی در سراسر کشور است.

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرنشان کرد: نقش گردشگری در توسعه اقتصادی بی‌بدیل بوده و همه باید تلاش کنند تا از ظرفیت ایام نوروز در جذب گردشگر تلاش کنیم.

وی از ادارات چاروسا خواست تا به صورت جد و با استفاده از تمام توان از مسافران نوروزی استقبال کنند.

پرواز با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و شناساندن پتانسیل‌ها به دیگران بسیار اهمیت دارد در جذب گردشگر خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات بهترین گروه برای شناساندن ظرفیت منطقه به دیگران است.

رئیس شورای اداری چاروسا از دهیارانی که در مسیر گردشگری هستند خواست تا نسبت به نصب بنر و پلاکارد، روستای خود را به گردشگران معرفی کنند

انتهای پیام /ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.