سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

خط مترو فرودگاه مهرآباد افتتاح شد

مترو فرودگاه مهرآباد امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خط مترو فرودگاه مهرآباد امروز (سه شنبه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، شهردار تهران و استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری و شهری به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ پروژه خط مترو فرودگاه مهرآباد به طول دو کیلومتر با مختصات منحصر به فرد از جمله طراحی ایستگاه‌ها و مبلمان خاص واگن‌ها به منظور حمل توشه همراه مسافر و برنامه زمانبندی با قابلیت تردد هوشمند و بدون راننده قطارها به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی تونلی ناوگان مترو تهران و با هدف خدمات رسانی به مسافران فرودگاهی و مطابق با استاندارد‌های جهانی به بهره برداری رسید.

این مسیر ریلی امکان اتصال خط 4 به خط 8 مترو تهران و همچنین اتصال به خط مترو فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را دارد و برای این مسیر پیش بینی شده است.

خط مترو فرودگاه مهرآباد پس از انشعاب از خط 4 مترو تهران در ایستگاه تقاطعی بیمه واقع در جاده مخصوص جنب خیابان بیمه 2 و از طریق ایستگاه شماره 1 فرودگاه امکان مسافرگیری را در این مسیر فراهم می کند و در ادامه از طریق ایستگاه شماره 2 با ورودی شرقی و غربی در مجاورت ترمینال‌های 1و2 فرودگاه و ایستگاه شماره 3 با ورودی شرقی و غربی امکان دسترسی مسافران به ترمینال‌های 4و6 را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.