سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

افزایش تعداد ناوگان عمومی مسافربری آذربایجان غربی مجهز به اینترنت رایگان

تعداد ناوگان عمومی مسافربری آذربایجان غربی مجهز به اینترنت رایگان افزایش یافت.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اعلام این خبر افزود: هم اکنون کلیه اتوبوس های فعال در مسیرهای ارومیه به تهران از امکانات اینترنت پرسرعت برخوردار هستند و کلیه مسافران می توانند همزمان در طول سفر از این امکان بهره مند شود.

امیرصالح خیر اندیش ادامه داد: در بیش از 90 درصد از مسیر ارومیه به تهران اینترنت پرسرعت دایر است و مابقی مسیر نیز مربوط به برخی نقاط کور به لحاظ نبود شبکه هستند که امکان قطع اینترنت بطورت مقطعی در طول سفر وجود دارد.

وی یادآور شد: اجرای طرح تجهیز ناوگان عمومی مسافربری به اینترنت پرسرعت از دو سال پیش در ارومیه آغاز و در حال حاضر این امکان در ناوگان مسافربری مهاباد و خوی نیز برقرار شده است. این مقام مسئول اضافه کرد: کیفی سازی خدمات مهمترین اولویت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی به شمار می رود و به همین دلیل نیز شرکت های مسافربری با یک رقابت سالم سعی در افزایش رضایتمندی مسافران دارند که این امر نیز در تغییر ذائقه خدمات گیرندگان تاثیربسزایی داشته است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.