سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نصب المان های نوروزی در ملایر

شهردار ملایر از نصب 13 المان نوروزی در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا رضایی با اشاره به اینکه همه‌ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود میهمانان نوروزی زیباسازی، تعمیر و تجهیز و فضاسازی شهر در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امسال نیز بر اساس دستورالعمل‌ برنامه‌ریزی‌ لازم در این زمینه انجام شده است.


وی از تعمیر و نوسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، پارک‌ها و اماکن عمومی، فضای سبز، معابر و ورودی‌های شهر ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری ملایر و فضای سبز و دیگر نهادها در حال انجام است.

شهردار ملایر از نصب 13 المان در بوستان‌ها، بلوارها و نقاط دیدنی شهر ملایر در ایام نوروز خبر داد و افزود: امسال برای دومین سال است که این المان‌ها با نمادهای مختلف در شهر ملایر نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور مدیریت هزینه و ایده‌پردازی در استفاده از ضایعات و بازیافت، این المان‌ها از مواد غیرقابل استفاده ساخته شده و در عین زیبایی یادآور بسیاری از خاطرات دهه‌های گذشته است.

رضایی ادامه داد: تعدادی از این المان‌ها نیز به عنوان نماد معرفی صنایع‌دستی شهرستان است که سال گذشته با استقبال مردم و مسافران همراه بود.

وی تصریح کرد: این نمادها شامل نوار کاست، چتر و گیوه به عنوان یکی از صنایع‌دستی ملایر، دوچرخه و ... است که امسال نیز ایده‌های جدیدتری در ساخت این نمادها به کار گرفته شده است.

شهردار ملایر بیان کرد: تعدادی از این المان‌ها در مکان‌های تفریحی و بوستان‌های شهر و معابر نصب شده و مابقی نیز در روزهای آینده نصب می‌شود.

وی همچنین به تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، تعمیر و نوسازی نمازخانه‌ها، محوطه و سقف ترمینال‌ها و ... اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با هدف رضایت‌مندی بیشتر میهمانان نوروزی و همشهریان انجام می‌شود.

رضایی از خرید و نصب سطل‌های زباله جدید در محوطه پایانه و سطح شهر خبر داد و افزود: تأمین نظافت و بهداشت، دیوارنویسی، رفع نخاله‌های شهری، پاک‌سازی معابر، بلوارها و خیابان‌های شهر، نصب سفره هفت سین و ... را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر در آستانه نوروز است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش دست‌فروشان در پایان سال گفت: شهرداری ملایر در طول سال نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشان به ویژه در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر اقدامات لازم را دارد.

شهردار ملایر با بیان اینکه دست‌فروشان در همه شهرها وجود دارد و نمی‌توان آنها را حذف کرد، گفت: شهرداری ملایر نیز در راستای رفاه حال همشهریان و جلوگیری از سد معبر در معابر و خیابان‌های اصلی شهر اقدام به ساماندهی دست‌فروشان در روزهای پایانی سال کرده است.

وی از ساماندهی و استقرار دست‌فروشان شهر ملایر از هفته نخست اسفند ماه در خیابان شهید هاشمی خبر داد و تصریح کرد: این بازار همه‌روزه تا پایان سال جاری برای خرید مردم برپاست.

رضایی همچنین از عرضه میوه شب عید در 39 نقطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان غرفه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار با هدف عرضه مطلوب میوه در سطح شهر برپا خواهد شد.

وی به کاشت چنارهای جدید در بوستان سیفیه اشاره کرد و گفت: در پی خشک شدن درختان چنار پارک سیفیه و به دنبال قطع این درختان چنارهایی با سن بیش از 10 سال که در گلخانه شهرداری ملایر رشد یافته بودند به پارک سیفیه انتقال داده و در محل قطع درختان کاشته شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.