سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت شهری باید طلب پیمانکاران را پرداخت کند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری هر چه سریع‌تر باید مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد و نگرانی‌هایی را برای مردم به وجود می‌آورد، اظهار داشت: شهرداری تهران مطالبات پیمانکاران را پرداخت نکرده است.

وی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی مدیریت شهری باید مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند، افزود: مدیران شهری و دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده تمامی مطالبات پیمکانکاران را پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قبض‌های جریمه راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: بنده به وفور مشکلاتی را در این قبض‌ها مشاهده کردم که یا عیب از سیستم‌ دوربین‌ها و یا پلیس راهور است که کار خود را  اشتباهی انجام می‌دهد.

شاکری با بیان این‌که تمهیداتی باید اندیشیده شود تا مردم بتوانند کارهای خود را در پلیس10+  انجام دهند ،یادآور شد: از معاون حمل و نقل ترافیک و رئیس پلیس راهور می‌خواهم تا نسبت به رفع مشکلاتی که در جرایم رانندگی رخ داده است هر چه سریع‌تر اقدام کنند چرا که برخی از افرادی که دارای آرم طرح ترافیک بودند و مجوز عبور داشتند به اشتباهی جریمه شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.