سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

حجم آبی دریاچه ارومیه دو میلیارد و 550 میلیون متر مکعب است

دبیر ستاد شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌شرقی گفت:در حال حاضر حجم آبی دریاچه ارومیه دو میلیارد و 550 میلیون متر مکعب است که سال گذشته نیز به همین مقدار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ساعی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دریاچه ارومیه با اشاره به مهم ترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده در ارتباط با دریاچه ارومیه، گفت: هشت میلیارد تومان اعتبار برای این مهم در سال‌جاری در نظر گرفته شده است که 30 درصد از آن تخصیص داده شده است.

وی افزود: کمیته‌های مشترکی با شورای استانی فرهنگی اجتماعی آذربایجان‌غربی در رابطه با کانال آر پی برگزار کرده و تصمیمات خوبی در این راستا اتخاذ شده است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش ارایه آموزش‌های لازم در خصوص احیای دریاچه ارومیه، اظهار کرد: خوشبختانه در روزهای آتی، جمع بندی دستگاه‌ها به اتمام می‌رسد و پس از ابلاغ اعتبارات لازم به دستگاه‌های مربوطه، فعالیت‌های آموزش محور در رابطه با احیای دریاچه ارومیه افزایش می‌یابد.

 دبیر شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه در استان همچنین گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه نسبت به روز 15 اسفند سال گذشته تثبیت یافته است. در روز 15 اسفند سال گذشته هم ارتفاع آبی دریاچه ارومیه 1270.61 متر بود امسال هم در روز 15 اسفند به همین میزان رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارسال گزارشات یک ماهه، سه ماهه و شش ماه پایش که توسط دانشگاه تبریز اجرا شده و یا در حال اجراست به ستاد مرکزی احیای دریاچه ارومیه خبر داد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.