سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

جلوگیری از زمین‌خواری در شهرستان پلدشت

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری پلدشت گفت: جلوگیری از زمین‌خواری در شهرستان پلدشت با قوت هر چه تمام‌تر در حال انجام است.

رضا مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ اظهار داشت: جلوگیری از زمین‌خواری در شهرستان پلدشت به قوت هر چه تمام‌تر در حال انجام است و در این خصوص به هیچ کس اجازه زمین‌خواری داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات شاخصی در این زمینه انجام گرفته است، تصریح کرد: امسال 2 هزار و 543 هکتار از اراضی ملی پلدشت از دست زمین خواران بازپس‌گیری شد و سند آن به نفع دولت صادر شده است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری پلدشت بابیان اینکه متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، اظهار داشت: در این خصوص 28 پرونده تخلف در شهرستان پلدشت تشکیل شده که مراجع قضایی به آنها رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از عرصه‌های ملی و طبیعی به نحو شایسته‌ای حراست کنیم، افزود: حراست و نگهداری از عرصه‌های ملی، مراتع و منابع طبیعی یکی از وظایف اصلی آحاد جامعه است.

مرادخانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جنگل‌کاری در شهرستان پلدشت، خاطرنشان کرد: جنگل‌کاری در راستای ایجاد هوای سالم و حفظ خاک منطقه اجرایی شده است که این اقدام با وسعت بالا برای نخستین بار در شمال آذربایجان غربی اجرایی شد.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری پلدشت با اشاره به میزان جنگل‌کاری انجام گرفته در این شهرستان، اظهار داشت: در کنار وجود 120 هزار هکتار عرصه ملی موجود در شهرستان پلدشت، امسال در 100 هزار هکتار از اراضی پلدشت جنگل‌کاری شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.