سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنمان؛

نمایشگاه و جشنواره مد و لباس در سمنان برگزار می‌شود

جشنواره مد و لباس 15 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه و جشنواره مد و لباس استان در سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره از شنبه 15 اسفنددر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان افتتاح می‌شود.
محمدرضا سوقندی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از ١٥ غرفه در محل مجتمع کومش سمنان برپا می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه و جشنواره را ترویج فرهنگ اسلامی و ارائه سبک زندگی اسلامی در بخش مد و لباس اعلام کرد و افزود: نمایشگاه و جشنواره مد و لباس استان سمنان با مشارکت دستگاه‌ها و صنوف مختلف به مدت یک هفته پیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

سوقندی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره و نمایشگاه، کارگاههای آموزشی نیز برگزار می‌شود گفت: این کارگاه‌ها با موضوع های مختلف در طول یک هفته برپایی این جشنواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مد و لباس سمنان پانزدهم اسفند افتتاح می‌شود افزود: این کارگاه‌ها به استثنای روز دوشنبه هفته آینده از ساعت ١٦ تا ١٩ در تالار حکیم الهی مجتمع کومش برگزار می‌شود.

سوقندی، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را آموزش شرکت‌کنندگان به طراحی و دوخت لباس متناسب با سبک ایرانی اسلامی بیان کرد و گفت: این کارگاه روز دوشنبه آینده توسط دانشجویان دانشگاه هنر در نوبت صبح برگزار می شود.

وی جامعه هدف این کارگاه‌ها را اصناف و فعالان حوزه تولید لباس‌، دانشجویان، دانش آموزان و ... که در این رشته‌ها فعالیت دارند ذکر کرد و گفت: مهمترین هدف این کارگاه را برقراری ارتباط بین آموزش، صنعت و اصناف مرتبط با صنعت مد و لباس است.

گفتنی است: آیین افتتاح این جشنواره از ساعت ١٠ تا ١٢ در سالن تئاتر شهر این مجتمع برگزار می شود و در برگزاری نمایشگاه مد و لباس دانشگاه های هنر، علمی کاربردی، اصناف، میراث فرهنگی انجمن های فرهنگی و ... مشارکت و همکاری دارند.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.