سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزایش 14 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

این رشته‌های شامل سه رشته در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،14 رشته تحصیلی جدید در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزوده شد.
معاون اموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: بر اساس ابلاغ معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 14 رشته تحصیلی جدید در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزوده شد.
مهدی سیاهی افزود: این رشته‌های شامل سه رشته در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و 6 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی است.
به گفته وی  این رشته‌ها در مقطع دکترای تخصصی، سه رشته شامل رشته‌های مهندسی برق قدرت، مکانیک با گرایش تبدیل انرژی و مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی است.
وی اظهار داشت:در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌های اضافه شده شامل معماری، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، توسعه اقتصاد و برنامه‌ریزی، مدیریت اجرایی و آموزش زبان انگلیسی است.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزود: رشته های علوم ورزشی، علوم معارف دفاع مقدس، مهندسی معماری، مرمت و احیای بناهای تاریخی، مهندسی پزشکی و علمی کاربردی معماری نیز رشته های اخذ شده در مقطع کارشناسی است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد رشته‌ای نظیر مرمت و احیای بناهای تاریخی در واحد سمنان نیز با توجه به نیاز این رشته در شناسایی و بازسازی بناهای تاریخی استان نیز درخواست شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.