سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارق به بیش از ۵۰ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۵۲ فقره سرقت از وی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در پی چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بود شناسایی و ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: در یک اقدام برنامه ریزی شده توسط ماموران کلانتری، سارق در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از این متهم، وی به ۵۲ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، افزود: همه صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵ ضبط و باند مسروقه کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن کیف پول، مدارک خودرو و یا سایر اشیای با ارزش و قیمتی در داخل خودرو به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنند و از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت که بدون روشنایی کافی است پرهیز کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق در شیراز












برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.