سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه اندازی صندوق تسهیلات برای ساخت و ساز بلوک‌های شهری

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: ارائه تسهیلات وام با کار مزد 4 درصد برای مالکان ریزدانه‌هایی است که در فرایند تجمیع قرار می‌گیرد.

فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارائه تسهیلات وام، اظهار داشت: ارائه تسهیلات به کسانی که می‌خواهند انبوه سازی کنند اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه عنوان کرد: محلات فرسوده با 2 عنصر مواجه بوده که یکی از آنها مالکی است که در صورت تصمیم به نوسازی باید در دوره ساخت امکان ادامه زندگی را داشته باشد و دیگری سازنده‌ای است که باید به نوعی علاقه مندی به ساخت و ساز در یک بلوک شهری فرسوده برایش ایجاد شود، از این رو بحث ارائه تسهیلات در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

فتح اللهی تصریح کرد: با توافق صورت گرفته بین مدیریت شهری و دولت، صندوق توسعه محلات بافت فرسوده تشکیل می‌شود و در صورت تصویب بودجه آن در شورای شهر، گامی در جهت بهبود فرایند ساخت و ساز در شهر تهران برداشته می‌شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران افزود: در انتظار تصویب نهایی بودجه  شورای شهر هستیم تا با راه اندازی این صندوق، برای نخستین بار سازندگان یک بلوک هم مورد حمایت قرار گیرند.

وی در پایان گفت: براساس منابع این صندوق و طراحی آیین نامه و تصویب شورای شهر از سال آینده افراد از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.