سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر جوان قربانی نیت شوم پسر 17 ساله شد

رئیس پلیس فتا شرق تهران گفت: پسر 17ساله ای که عکس های خصوصی دختر جوانی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادثگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ،سرهنگ"محمدی" رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت:در پی شكایت خانمی مبنی بر اینكه فردی با انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی دختر جوانش در شبكه های اجتماعی باعث هتك حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد ناشناسی عکس های خصوصی این دختر را از برنامه تلگرام کپی و با نام مستعار و با استفاده از این تصاویر در برنامه بیتالک با افراد دیگر چت و عکس های شاکی را پخش می کند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام بررسی های فنی علمی ماموران، پسری 17 ساله شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
 
محمدی اظهار داشت: متهم در ابتدا منکرانجام بزه انتسابی بود ولی در مواجه با مدارك و مستندات به ارتكاب بزه اعتراف و انگیزه خود را از این كار نداشتن آگاهی نسبت به جرم بودن انتشار تصاویر خصوصی عنوان كرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
سلام.دختره چرا عکسشو گذاشته تو دنیای مجازی که مردم بخوان سئ استفاده کنن. اول دختره باید مجازات بشه
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
آفرین به پلیس فتا
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
باسلام کسایی که عکس های خودشون رو روی پروفایلشون میزارن یا برای هرکسی میفرستم باید منتظر چنین روزایی هم باشن از قدیم گفتن هرکه خربزه میخوره پای لرزشم میشینه
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
واقعا باید با اینجور آدما برخوردکرد
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
باید با کسی بر خورد کرد که عکس های خصوصی ش رو توی تلگرام به هرکسی ارسال میکنه یا روی پروفایل ش میذاره - درواقع خودش زمینه سازی میکنه ازش سوئ استفاده شه
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
پلیس فتا هرروز داره اعلام میکنه ک عکس های شخصی تونو ب هرکسی ندید اون وقت این پسر میگه من نمیدونستم جرمه...برفرض ک نمیدونسته،عقل ک داشته بسنجه و بفهمه کارش اشتباهه
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
کسی که خودش عکسش رو عرضه میکنه دیگه حق شکایت نداره .قانون باید با اون خانم هم که زمینه ایجاد بزه رو فراهم آورده برخورد کنه .
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
دقیقا
ali
۲۰:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
دقیقا درسته