ماموران پليس فتا كردستان از راز انتشار تصاوير خواهر عروس توسط داماد شياد پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "شاکری" رئیس پلیس فتای انتظامی کردستان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر خانم مبنی بر انتشار تصاویر و فایل هایش در کانال تلگرام مراتب بدون فوت وقت در دستور کار قرار گرفت. 
  
سرهنگ شاکری افزود: با بررسی های صورت گرفته در کانل تلگرام و اخذ توضیحات کامل از شاکیه مشخص شد فردی در کانال تلگرام با وعده دروغ ازدواج به تصاویر شخصی شاکیه دسترسی پیدا کرده است. 
  
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرد مذکور بعد از دسترسی به عکس ها انها را در قبال مبلغی پول در اختیار یکی از آشنایان خود قرار داده و به این طریق عکس ها و فابل های شخصی شاکیه در فضای مجازی انتشار یافته است. 
  
 شاکری ادامه داد: بعد از اخذ دستور قضایی و احراز هویت متهم که شوهر خواهر شاکیه بود دستگیر و به همراه سیستم کامیوتری توقیف شده به مقر انتظامی دلالت داده شد. 
  
 رئیس پلیس فتای انتظامی کردستان در خاتمه تصریح کرد: متهم بعد از اینکه با ادله و مستندات جرم روبه رو شد به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشت به خاطر  اختلاف خانوادگی  و کینه قلبی دست به این کار زده است که پرونده در این خصوص تشکیل و متهم به مقامات قضایی تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار