سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اعتراض نماینده ولی فقیه در لرستان به کج‌سلیقه‌ها

مسئولان استان نباید در بیان ردصلاحیت ها بزرگنمایی و کج سلیقگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی استان به برخی کج‌سلیقه‌ها در تبلیغات برای حضور مردم در انتخابات و همچنین صحبت‌های برخی مسئولین اعتراض کرد و گفت: وقتی مسئولی می‌گوید من از رد صلاحیت‌ها متأسفم این صحبت‌ها دل مردم را خالی می‌کند و کاری بسیار اشتباه و ضدتبلیغ است و باید مراقب حرف زدنمان باشیم.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی در این جلسه با اشاره به اینکه روز هفت اسفند آزمون دوم ماست، گفت: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات هفتم اسفند فرمودند حضور مردم در این انتخابات سبب اقتدار و اعتبار نظام اسلامی است.

وی انتخاب فرد اصلح به‌وسیله مشورت و آگاهی و بصیرت را وظیفه همگان دانست و عنوان کرد: تکیه‌بر طایفه بازی و جناح‌بازی‌های سیاسی اشتباه است و این‌گونه معیارها باید کنار گذاشته‌شده و معیارهای درست را اساس قرار دهیم.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی به‌صورت جدی فضای انتخابات را رصد کرده و به‌موقع تذکر دهند، افزود: دستگاه‌های فرهنگی وادارات و نهادها از تمام ظرفیت‌ها برای تشویق و تبلیغ حضور مردم در انتخابات استفاده کنند و در کنار تبلیغاتی که کاندیداها انجام می‌دهند تبلیغاتی برای اصل انتخابات و اصل حضور مردم داشته باشیم.

آیت‌الله میرعمادی بر حفظ شان ایام فاطمیه تأکید کرد و بیان داشت: تأکید شود ستادهای انتخاباتی در ایام فاطمیه از پخش نواها یا برنامه‌های شاد پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.