24 مقاله ارسالی برق لرستان در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی پذیرش شد و انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ تا پایان دیماه سال جاری از مجموع مقالات ارسالی کارشناسان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان 24 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی پذیرش گردید.

مدیر دفتر تحقیقات و پژوهش شرکت در این خصوص اظهار داشت : از جمله مقالات کاربردی می توان به پذیرش هشت مقاله در بیستمین کنفرانس سراسری که در شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) برگزار شد اشاره نموده و بیشترین مقالات پذیرفته شده بطور همزمان در کنفرانس مذکور مربوط به شرکت توزیع برق لرستان بود.

مهندس شریفی پور به تعداد 4 مقاله ارسالی این شرکت در کنفرانس های بین المللی در کشورهای ترکیه و مالزی مورد پذیرش قرار گرفته است اشاره نمود و گفت علاوه بر موفقیت های فوق یکی از مقالات مدیریتی ارسال شده در ژورنال fundamental and applied life sciences در کشور هندوستان مورد پذیرش و انتشار قرار گرفت.

وی همچنین اضافه کرد سایر مقالات ارسالی در هفتمین کنفرانس مهندس برق و الکترونیک ، اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین ، هشتمین کنفرانس انرژی های تجدید پذیر ، اولین کنفرانس بین المللی کار آفرینی و هیجدهمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران مورد پذیرش و انتشار قرار گرفته است.

مهندس شریفی پور گفت چهار مقاله ارسالی به کشورهای ترکیه و مالزی بطور مشترک با دانشگاههای استان و کارشناسان و پژوهشگران این شرکت تدوین و ارسال گردیده است.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: 24 ، مقاله ، برق ، بین المللی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.