سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان

دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان با حضور 50 ورزشکار از 6 تیم در سایت آزادی برگزار شد.

جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان تصریح کرد:منطقه دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان در دو بخش تفنگ و تپانچه بهم یزبانی تیم مقاومت برگزار شد .

وی ادامه داد: رقابت‌های این هفته با حضور 50 ورزشکار از 6 تیم در سالن 80 فقط مجموعه ورزشی آزادی انجام شد که تا پایان هفته سیزدهم ده تیم نزاجا در بخش تفنگ و پاس قوامین در بخش تپانچه صدرنشین مسابقات لیگ هستند.

وی گفت: برترین‌های مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان نیز در پایان هر هفته مشخص شدند که به شرح زیر است:

 در منطقه 12 در بخش تفنگ تیم‌های پاس قوامین، پردیسان و نزاجا بر حریفان غلبه کردند که در بخش انفرادی الهه احمدی از تیم نزاجا، مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین و نجمه خدمتی از مقاومت اول تا سوم شدند.

 در رشته تپانچه نیز پاس قوامین،‌پردیسان و نزاجا اول تا سوم شدند که در انفرادی گلنوش سبقت الهی از پاس قوامین،  الهام هریجانی از تیم مقاومت و هانیه رستمیان از پاس قوامین در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند که تیم پاس قوامین در بخش تپانچه و تیم خراسان رضوی در تفنگ در این هفته استراحت داشت.

در هفته سیزدهم نیز مسابقات لیگ برتر گزار شد که تیم‌های پردیسان پاس قوامین و نزاجا او تا سوم شدند  و در بخش انفرادی نیز الهه احمدی از نزاجا، مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین و مریم طالبی از پاس قوامین در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند که در این هفته تیم مقاومت استراحت دانست.

در تپانچه بانوان نیز تیم‌های  پردیسان، یاس قوامین و نزاجا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند در انفرادی نیز بهناز  غلامی از تیم نزاجا، سارا میرابی ازتیم پردیسان و مریم سلطانی از تیم خراسان رضوی با غلبه بر حریفان اول تا سوم شدند .

وی در پایان گفت: لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان از نظر کیفی و فنی در سطح خوبی برگزار شد ملی‌پوشان و تیراندازی المپیکی نز حضور داشتند علاوه بر این مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه نیز در مسابقات حاضر بودند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.