عضویت نجمه خدمتی در فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ورزش دانشجویان، دکتر دهخدا ، دکتر احمدی و نجمه خدمتی را به ترتیب به عنوان اعضای اصلی کمیته های کنترل بین الملل ، رسانه، دانشجویی و برابری جنسیتی انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی ورزش دانشجویان(فیزو) در سوییس و انتخاب رئیس و روسای کمیته های اجرایی فیزو، روسای کمیته ها با بررسی کاندیداهای معرفی شده از سوی کشورهای مختلف جهت عضویت در کمیته های اجرایی احکام نفرات برگزیده را صادر کردند.

به این ترتیب دکتر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ایران با حکم فیزو به عضویت کمیته کنترل بین المللی (CIC) منصوب شد .

دکتر سید عبدالحمید احمدی از سوی رئیس کمیته رسانه های فیزو به عنوان عضو گروه کاری و مشاور کمیته رسانه و ارتباطات انتخاب و منصوب گردید.

همچنین نجمه خدمتی ورزشکار رشته تیراندازی و دارنده پنج مدال طلا، نقره و برنز یونیورسیاد دانشجویان جهان( 2015- کره جنوبی) نیز از سوی کمیته اجرایی فیزو به عضویت در دو کمیته دانشجویی و برابری جنسیتی درآمد.

اعضا کمیته های اجرایی فیزو به مدت چهارسال در تصمیم گیری ها و نشست های فیزو حاضر بوده و بر مسائل ورزش دانشجویی جهان و برگزاری رویدادها و برنامه های توسعه ورزش دانشجویان نظارت خواهند کرد.

پیش از این دکتر خسرو ابراهیم به عنوان نماینده فنی فدراسیون جهانی و نایب رئیس کمیته فنی رقابت‌های والیبال بیست و نهمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان انتخاب شده بود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار