حضور شمشیربازان دانشجو در یونیورسال چین تایپه؛

نشست روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و شمشیر بازی

رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رئیس فدراسیون شمشیر بازی در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی شمشیر بازی  دانشجویان برای شرکت در رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دکتر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با دکتر فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی و پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیر بازی  دیدار و گفت و گو کردند .
در این دیدار دکتر دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت : شمشیر بازی جزء رشته های ثابت یونیورسیاد است ، به همین منظور قصد داریم با همکاری فدراسیون شمشیر بازان دانشجو را هم به این رقابتها اعزام کنیم . در صورت اعزام این  برای دومین بار است که شمشیربازان به این رقابتها اعزام می شوند و امیدواریم تا با شرکت دانشجویان در این رقابتها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد.
در ادامه دکتر باقرزاده ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد بیان کرد :  این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می کند و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم به این رقابتها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.
بنابراین گزارش در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی  تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان ، اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد نخستین مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر در اسفند ماه سال جاری برگزار شود.
گفتنی است بيست و نهمین دوره يونيورسياد تابستانی دانشجويان جهان 28 مرداد لغايت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور چین تایپه برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار