سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

جشنواره هبه گامی در جهت شادی نیازمندان

جشنواره هبه برای سومین سال متوالی در سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان گفت: این جشنواره از امروز آغاز شده و تا 25 اسفندماه نیز ادامه دارد. 

حمید رضا پیوندی از  همشهریان سمنانی خواست تا  در آستانه سال جدید با تحویل اقلام و لوازم مازاد و غیر قابل استفاده  خود سهمی در تامین نیازهای نیازمندان داشته باشند و موجبات شادی انها را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همشهریان با مشارکت معنوی خود در این جشنواره علاوه بر پاکیزگی سیمای شهر و کاهش مواد بازیافت موجب شادی وخوشحالی بسیاری از نیازمندان می شوند.

سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان از بهمن سال 92 اقدام به برگزاری طرح هبه پرداخت که در این طرح اقلام و لوازم غیراستفاده  و مازاد شامل مبل ،تلویزیون،کمد،تخت خواب ،لباس،اسباب بازی توسط  شهروندان تحویل این سازمان گشته و پس از بازسازی و نوسازی مجدد آن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان و بهزیستی و موسسات خیریه  به نیازمندان تحویل داده می شود.

به گفته وی  در دو سال گذشته بیش از 120 قلم کالا  جمع آوری  و پس از بازسازی به نیازمندان اهداء شد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان  مراجعه و یا با شماره 33334388 داخلی 3  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.